Kodėl prekės pas Jus pigesnės nei kitur, o kai kurios net labai žymiai?

Galutinę prekės kainą vartotojui lemia mažiausiai keli faktoriai: prekių įsigijimo kaina, pardavėjo veiklos sanaudos bei klientų kiekis.

 
Prekių įsigijimo kaina. Šią parduotuvę ruošėme daugiau nei 8 mėnesius ir toliau nuolat tobuliname. Užtruko ne tik techninis sprendimas, bet ir tinkamų tiekėjų, kontaktų paieška, sąlygų derinimas. Prekes perkame ne tik iš Lietuvos, bet ir kitų Europos Sąjungos šalių. Europos Sąjunga yra viena didelė laisva rinka, kurioje nuolat ieškome priimtiniausių pasiūlymų, kad geriausiomis kainomis galėtumėme prekes pasiūlyti Jums. Šiuo metu pagrindiniai mūsų tiekėjai yra Lietuvoje, Latvijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje ir Didžiojoje Britanijoje.

Prekes perkame labai dideliais kiekiais. Kai kurių rūšių lęšius perkame po 500 ar net daugiau dėžučių iš karto. Tokiam dideliam kiekiui tiekėjai taiko ypatingas nuolaidas, todėl mes savo klientams dažnai galime pasiūlyti geriausias populiariausių kontaktinių lęšių kainas ir greičiausią pristatymą, nes savo sandėlyje nuolat turime nuo 15 000 iki 20 000 kontaktinių lęšių. Tokio dydžio sandėlio Lietuvoje neturi nei viena optika.


Veiklos sąnaudos. Prekyba internetu - tai ta pati prekyba, tik pirkėjas pasiekiamas kitu kanalu. Kai prekes parduodame internetu, mums nėra reikalingos prabangiai įrengtos patalpos ir daugybė darbuotojų. Pirkdami internetu žmonės daugelį veiksmų atlieka patys. Patys pasiskaito prekės aprašymą, patys pasirenka norimas prekes, patys atlieka apmokėjimą, patys prekes priima, patys atlieka kitus veiksmus. Viso to nereikia daryti mums. Tokiu atveju vienas mūsų darbuotojas sugeba aptarnauti kur kas didesnį kiekį klientų nei įprastoje parduotuvėje. Visa tai reiškia, kad mes galime dirbti sėkmingai gaudami žymiai mažesnį pelną. Kalbama, kad jau po kelių metų įprasta prekyba bus vadinama prekyba internetu, o visa kita bus vadinama neįprasta/nestandartine prekyba.


Klientų kiekis. Įprastos parduotuvės dažniausiai aptarnauja tik tam tikroje teritorijoje gyvenančius pirkėjus. Jų klientų kiekis priklauso nuo gyventojų tankumo toje teritorijoje. Todėl pvz. miestuose yra daug parduotuvių, o kaimo vietovėje jų beveik nebūna. Kuo mažiau pirkėjų, tuo kainos parduotuvėje didesnės.

Mums, kaip internetinei parduotuvei, visiškai nesvarbu, kur gyvena mūsų pirkėjas. Pakanka, kad Jis turėtų internetą. Tokiu būdu, savo veiklą koncentruodami vienoje vietoje, galime pasiekti kur kas didesnį pirkėjų ratą. O tai reiškia, kad turint žymiai daugiau pirkėjų, nuo vieno pirkėjo mums užtenka uždirbti žymiai mažiau, kad galėtumėm sėkmingai vykdyti savo veiklą. Šiuo metu turime ambicijų išaugti į tarptautinį projektą, o tai reiškia, kad ateityje mūsų prekių kainos dar labiau mažės.